Jak mám postupovat při pojistné události?
V případě havárie nebo odcizení vozidla ihned kontaktujte Policii ČR a příslušnou pojišťovnu, u které jste si sjednali havarijní pojištění. Poté zavolejte k nám do ESSOXu na Zákaznickou linku +420 389 010 422 a sdělte nám, co se stalo. Naši specialisté s vámi dohodnou další postup řešení.
Při parciální (částečné škodě) – např. v případě běžné pojistné události stačí kontaktovat Zákaznický servis na tel. +420 389 010 422 nebo na email zakaznickyservis@essox.cz. Přičemž je vždy nutné sdělit kromě čísla úvěrové smlouvy i číslo pojistné události. Viz odkazy níže:
- Výraz vinkulace pochází z latinského slova vinculum (pouto) a znamená zastavení. Vinkulace pojistky znamená, že výnosy z pojistného plnění jsou převedeny na třetí osobu, takže v případě, že se něco stane s pojištěnou věcí, dostává peníze od pojišťovny ten, na koho je vinkulace napsána.
- Devinkulace je opakem vinkulace, znamená ukončení zástavy.